Сторінки

14.02.2016

Сто причин, чому я люблю 11 Б


1.     Ви завжди підтримуєте мене.
2.     З вами мені комфортно.
3.     Ваш гумор часто допомагає мені.
4.     Ви часто стримуєтесь, щоб не вбити мене.
5.     Коли мені погано на душі , то ви співчуваєте мені.
6.     Ви радієте моїм досягненням.
7.     Ми можемо говорити годинами.
8.     Мені з вами завжди весело.
9.     Коли в мене поганий настрій, я не уявляю, як ви витримуєте мене.
10.Ви непосидючі і неординарні.
11.Ви мої діти.
12.Ви виховуєте в мені терпимість.
13.Я схудла.
14.Більшість моїх кумедних спогадів завдяки вам.
15.Ми з вами ніколи сильно не сварились, сподіваюсь, що і не будем.
16.Ви навчили мене знімати двері.
17.Ми класно  разом робили ремонт.
18.Ви розумієте мене з півслова.
19.«епілепс»
20.Ви теж любите мене,мабуть.
21.Ви зберігаєте всі таємниці.
22.Ви вказуєте мені на деякі мої недоліки.
23.Ви говорите правду про мій зовнішній вигляд.
24.Ви цінуєте мою думку.
25.Вам подобаються деякі групи , що я слухаю.
26.Ви позитивно впливаєте на мене.
27.Ви щирі.
28.Вам не подобається математика. Я про це знаю.
29.Кожен день проведений з вами незабутній.
30.Ви майже все про мене знаєте.
31. Навіть найдивніші ідеї ви підтримаєте.
32.Ви вірите в мене.
33.Ви вмієте втішити, коли сумно.
34.Я щаслива з вами.
35.Ви смішні, коли сердитеся.
36.Іноді ми однаково думаємо.
37.Я люблю слухати ваші  історії.
38.Колись ми наспівували «It’s a beautiful day»
39.Ми як сестриі брати
40.Ви мої корнуельські піксі.
41.Майже всі вечори літа я сумую за вами.
42.Ви також любите поїсти.
43.Ви вважаєте мене відьмою. Доброю.
44.Ви також любите на перерві пити каву.
45.Ви багато чого для мене зробили.
46.Ми з вами можемо обійматись.
47.Майже у всіх вас немає поганих звичок.
48.Ми ніколи не наговоримося з вами.
49.Вам також не подобається прибирання території.
50.Нам смішно з усього.
51.Ви цікавитеся моїм здоров’ям.
52.З вами можна бути собою.
53.В важку хвилину ви прийдете на допомогу.
54.Ви завжди тримаєте слово.
55.Ви не підводите мене, коли я не в школі.
56.Ви непередбачувані.
57.Ви робите моє життя яскравіше.
58.Деякі фрази зрозумілі тільки нам.
59.Ви майже ніколи не сперечаєтеся зі мною.
60.Тільки з Вами я можу обговорити деякі теми.
61.Ви не такі прості, як математика, математика моя.
62.Ви відчуваєте мій настрій.
63.Я живу, бо сподіваюсь, що вкладаю сенс в ваші життя.
64.Ви навчили мене стрибати з тарзанки.
65.У вас гарна фантазія.
66.Ви не можете без пригод.
67.Коли ми разом, нам все одно на думку інших.
68.Ви завжди на моєму боці.
69.Коли ми відпочиваємо разом, це весело.
70.Я ваша мамка.
71.Ви не забуваєте нічого з того, що я вам розповідаю.
72.Я впевнена в вас.
73.Ви маєте титанові пластинки.
74.Коли мені сумно, вам теж сумно.
75.Якщо ви посміхаєтесь, то на одну щасливу людину стає в світі більше,бо ваша любов змінює.
76.Ми маємо спільні хобі. Ха ха ха
77.Ваше дерево с фотографіями стало найкращим подарунком.
78.У нас ніби маленький свій світ, але тільки  тоді коли ми разом.
79.Таких, як ви, ніде не знайти.
80. Ви нестримні в своїх емоціях.
81.Нам не оминути пригод на випускному.
82.Вам можна висловити всі свої думки.
83.Ви завжди посміхаєтесь, коли бачите  мене.
84.Коли я телефоную, ви завжди знаходите час на спілкування.
85.Спілкуватися з вами одне задоволення.
86.Ви завжди пригощаєте мене тортиком.
87.Ви класні спортсмени.
88.Ви не хотіли кидати мене, коли в мене зіпсувалось колесо.
89.Пізнавати ваш внутрішній світ неймовірно.
90.Глини вистачило всім.
91.Я боюсь вас втратити.
92.Ваші батьки дуже допомогли школі.
93.Я знаю, що ви зміните цей світ на краще.
94.У нас є маленька новорічна таємниця.
95.Ви любите мого Чучелка.
96.У нас завжди на Новий рік в класі ялинка. Нехай і прив’язана .
97.Ви завжди бажаєте мені тільки добра.
98.Ви відвідували мене, коли я була на лікарняному.
99.Ви бачите в мені позитивні сторони, навіть там, де їх не бачать інші.

100.                     Ви ті люди, знайомство з якими я називаю великим щастям.

Немає коментарів:

Дописати коментар