Сторінки

24.04.2016


Дякую за чудовий кінець робочого тижня!
Після такої пережитої дивно-дивної дивини нагадати хочу грецьку притчу.

Прийшов до Сократа знайомий.
- Я хочу розповісти тобі про те, що почув про одного з твоїх друзів.
- Почекай трохи, - відповів Сократ, - Перед тим, як я маю це почути, інформація повинна пройти потрійний фільтр. Перший фільтр - це правда. Ти абсолютно впевнений у тому, що це правда?
-  Ні, - відповів цей знайомий, - я почув це від інших людей.
- Отже, ти не впевнений, що це правда. Другий фільтр - добро. Те, що ти хочеш мені розповісти про мого товариша, містить щось хороше?
- Навпаки. Це дуже погане.
- Отже, ти хочеш розповісти мені те, що може виявитися брехнею і при цьому це щось дуже погане. Третій фільтр - чи буде ця інформація корисна для мене?
- Ні.
- Отже, якщо те, що ти мені хочеш сказати ні правдиве, ні хороше, ні корисне, то навіщо мені все це знати?

Немає коментарів:

Дописати коментар